kpl Kalake kirjutas:
Tootja saab oma edasimüüjatele edastada uue partii tellimisel tellimuse kinnitusel toote real nt. märke NEW VERSION vms. Seda tegelikult tavaliselt ka tehakse ja selline käitumine on täiesti normaalne ning tavapärane. Ei ole mingisugust vajadust hakata helistama kõikidele müüjatele. Piisab ühekordsest muudatusest omaenda programmis.
Võib-olla JBL-l tõesti on selline programm. Vaevalt see aga nii kõigil tootjatel on, nii et üldistada ei saa. Samuti julgeks kahelda et JBLi kõik edasimüüjad sellist programmi omavad.
kpl Kalake kirjutas:
Ei ole eriti mõeldav, et igal nädalal uue kauba saabudes loeb kauba vastuvõtja kohapeal igaks juhuks üle kõik originaaltekstid. Loomulikult on tõlkimine edasimüüja töö, aga teavitamine, et midagi muutunud, peaks toimuma tootja poolt.
No vaevalt neid tekste varjatult muudetakse, see lõpeks tootjale suure katastroofiga kuna ka kasutajad iga kord uue väliselt identse eksemplari ostmisel ei vaevu juhendit uuesti lugema. Küllap ikka toode sel juhul ka väliselt on muutunud nii et see kohe väliselt märgatav on. Või ma tõesti eksin?