T&M kirjutas:
Maria kirjutas:
Mis puutub aga püsiklientidesse, siis see on meie jaoks väga oluline, et püsikliendid säiliksid. See tähendab seda, et kui Tartu püsikliendid saavad teatud koguse pealt teatud allahindlusprotsendi, siis me ei saa pakkuda Tallinna kliendile kaupu soodsamalt või väiksema koguse alusel allahindlusprotsendiga, vastasel juhul kaotame me oma kohalikud, väga pikaajalised püsikliendid.
Vbl natuke teemaväline küsimus aga mõni aeg tagasi sai betta poest spetsiaalselt küsitud püsikliendi sooduskaarti või siis soodustust. Vastus oli, et sellist asja ei ole olemas. Äkki täpsustaksite ?
Kliendikaarti Betta kauplustes praegu ei ole, küll aga on palju akvariste, keda me nii nime kui nägupidi tunneme-teame juba aastaid ja kelle ostud ei piirdu vaid kalasööda ja tavatarvikutega (nii, nagu teemaalgataja puhulgi on asi pisut spetsiifilisema alatooniga). Selliste klientide puhul on võimalik sõltuvalt ostu mahtudest pakkuda soodsamat hinda kokkuleppeliselt. Pean aga ütlema, et kliendikaart tuleb ja seda tõenäoliselt juba lähikuudel, hetkel valmistame arvutiprogrammi kliendikaardisüsteemiks ette, nii, et ka tavakliendil on võimalik saada soodustusi.