Kui sa lugesid ilusti mu postituse läbi siis sa ehk märkasid, et (kümne minuti jooksul) vast klienditeenindaja ei küsi minu käest kui palju mul kruusa on vaja? Vaid miks ja kas mina ei saa aru, et nii palju ei ole vaja
Karantiini kohata ja ma tean, et kalad peavad seal olema aga no krt.... palun mingi vaadake neid vaeseid kalu kes on väikestesse akvaariumitesse pressitud saja kalaga
!! Ja kui mulle öeldakse iga kord, et oi me veel 3 päeva hoiame ja tulge siis???! ja ma olen seal käinud ja käinud ning ikka ja alati sama vastus, kalad uuesti kaarantiinis kuna neil tulid täna uued kalad peale??! palun tulge 3 päeva pärast. Ja juba kuuaega nii? siis ma arvan, et mu pahameel on väga selgelt õigustatud!
Ja klienditeenindusest ma arvan ikkagi, et kui järjekorras ootab juba 3 inimest ja teenindajad jutustavad ikka eemal ja ei tee klientidest välja pole puhtalt minu viga? olen isegi klenditeenindaja ja ma ei kujuta ettegi kui ma peaks kusagil eemal kassast seisma ja jutustama kui poes ootab rahvast, et ära maksta oma kaupa. Selge see, et kõik pole täiuslikud ,aga sellist klenditeenindust ma pole veel näinud kusagil poes!!
Ja olen ka poejuhatajat küsinud keda pole kunagi kohal?? vaatasin kodu lehelt pole sellist meile aadressit kuhu oma kaebekirja kirjutada. Plus tahtsin facebookis neile kirja saata aga kahjuks on ka seal see ära keelatud kuna olen näinud mitmeid väga pretensioonikaid kirju nende seinale postitatud ja selge see, et neile ei meeldi tagasi side
Seega ei oskagi mujale seda enam kirjutada kui siia ja äkki neid natuke huvitab ja näevad mu kirja siit