Nagu öeldud nõnda ka tehtud. Sain valmis trummelfiltri ja esimeste tundide kogemus oli super. Panen siis lühidalt töö käigu kirja, võib-olla tekib kellelgi huvi midagi sarnast ette võtta.
Õnnestus sebida väike jupp 315mm kanalitoru, lõikasin selle parajasse mõõtu ja jagasin maalriteibiga sektoriteks, selle peale on lihtsam jooni tõmmata
Jooned märgitud ja sektorid tikksaega välja saetud
Trumli otsteks ostsin spetsiaalsed 315mm kanalitoru otsad, millel oli sees rant ka 250mm torule. Välimise ringi(randi) saagisin umbes 15mm kõrguseks. Sisemise randi jätsin nii nagu oli.
Ühte otsa saagisin augu mööda 250mm toru ranti(sellest avast hakkab vesi trumlisse pääsema
Kinnitasin otsad toru külge silikooni(kasutasin akvaariumi silikooni) ja kruvidega
Sektorite vahedesse panin veekindla kahepoolse teibi, et võrk selle külge kleepuks.
Jätsin trumlile ka neli laiemat kohta, millede kohale saaks alumiiniumist vuugiliistu kruvida.
Paigaldasin trumlile võrgu, tihedusega 40 mikronit. Teip aitas seda algul kenasti fikseerida. Äärtesse ja keskele panin peale pinges teibi, millede otsad jätsin vuugiliistude alla.
Vahepeal tegin valmis Hiinast tellitud plokkidest trumli mootori ja veepumba lülituse ja paigutasin niiskuskindlasse karpi.
Lasin tuttaval 3D printeril valmistada hammasrataste kinnitused, mis lähevad trumli mootori võlli ja trumli külge.
Hammasratasteks kasutasin kõige odavamat roostevaba jalgratta kassetti, mille lammutasin laiali ja valisin välja vajalikud kaks hammasratast. Väikseim mootori, suurim trumli külge.
Kasti valmistamiseks kasutasin PP plastikust plaate ja ühendasin need alumiiniumnurkade, silikooni ja kruvidega.
Musta ja puhta vee kambrit eraldavasse vaheseina saagisin 240mm läbimõõduga augu.
Trumli tugedeks kinnitasin kasti põhja tavalised mööbli rullikud
Et trummel ülespoole ei tõuseks, paigaldasin lisa rullikud
Trumli ava siseküljele paigaldasin jalgratta õhukummist lõigatud kummiriba. See hakkab eraldama musta ja puhta vee kambreid.
Ketirataste vahele roostevaba kett
Lülitiplokk kasti välisküljele kinnitatud. Sisse läheb 220V läbi pistiku ja lüliti. Seest tulevad juhtmed trumli mootorisse, pumba niiskuskindlasse pesasse ja mehaanilisse veekindlasse mikrolülitisse.
Järgmiseks musta vee renni ehitus ja paigaldamine otsaga trumli sisse. Lisaks pihustitega ALU-PEX toru trumli kohale. Selle ülesandeks on trumli võrgu pesemine, kui see ummistub.
Kast kokkupandult, voolikud ühendamata
Mehaanilise lülituse osa musta vee kambris
Lõpuks siis töötav trummelfilter koos veepumbaga(kõige tavalisem kastmispump)